»Ko govoriva o algoritmih, o tem, kaj počnejo in kako to počnejo, naj navedem en primer s TikToka.«
»Lahko rečete, da računalnik to počne po algoritmih. Da, vendar ljudje pa to počnejo tudi na podlagi izkušenj ali usposabljanja. Ni nujno, da je to dvoje tako zelo narazen.«
»TikTok bi lahko živel dalje in ljudje bi lahko na njem počeli, kar koli bi hoteli, pod pogojem, da obstaja ta ločitev.«
»Podjetja nimajo nobenih pravic, če jim jih mi ne damo.«
»Zelo velika kreativnost je torej potrebna za to, da prelisičimo algoritme, kaj pravite?«
»Med njimi so razni izzivi, s katerimi spodbujajo uporabnike k ustvarjanju vsebine za določen izdelek, z vključitvijo ključnikov blagovnih znamk. Ker se takšni izzivi pogosto razširjajo s pomočjo t. i. spletnih vplivnežev, uporabniki spregledajo komercialni namen teh izzivov.«
»Še nismo srečali zdravnika, lahko rečem dr. Hausa, ki bi samo iz krvne slike znal v smislu diferencialne diagnostike postaviti deset različnih bolezenskih stanj, kot to počne naš algoritem.«
»Tisti, ki to počnejo, to počnejo zato, da bi škodovali administraciji.«
»Videli smo prizadevanja vplivati na volilni proces in tega ni počel predsednik Biden, to je počel predsednik Trump. Nekaj podobnega je bilo tudi v primeru Ukrajine in državnega sekretarja Raffenspergerja, prav tako pri spodbujanju vstaje.«
»Morda to počne iz hudobije. Ali pa to počne, ker je nasilnež.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju